HTML

Marketinghatások

Sok benyomás éri az embert a mindennapok során. Ezek jelentős része a termékeket, szolgáltatásokat kínáló vállalatok marketingjének részét képezik. Ezeknek a hatásával foglalkozik ez a blog, és értékel a maga módján, szubjektív alapokon. A hatás lehet sokk, ok, vagy sok. Hajrá!

Friss topikok

  • scalamaris: Most már előfordul a 30%-nál nagyobb kedvezmény is! (2012.05.27. 22:16) A könyvek ára

Linkblog

Mennyit ér a márkanév?

2010.08.02. 09:34 nyarancs

A hétvégén voltam a METRO áruházban, és akartam venni összehajtható műanyagládát. Megörültem, hogy csak 600.- forint az ára, 599-nél nem nagyon lehet olcsóbban kapni, itt legalább nem trükköznek az 1 forintokkal. 

Ekkor megláttam mellette a közel azonos méretű, tömörfalú, METRO feliratú ládát. Megtetszett, mert tényleg stabilnak tűnt.

Megkérdeztem az árát: 3000.- forint. Azt mondta az eladó, hogy jóval tartósabb. De ránézve nem tűnt 5x tartósabbnak, és úgy láttam, hogy műanyagból sem tartalmaz 5x annyit.

Max. 1000-1200 forintot adtam volna érte. Lehet, hogy más többet. De a különbség nagyon nagy.Ötszörös ár, vagy másképp számolva 2400.- forint. Ennyit ér a MÁRKA? Vagy csak tudat alatt hat rám, annak érdekében, hogy máskor szívesebben menjek oda vásárolni?

Marketinghatás: SOKK!

Szólj hozzá!

Címkék: sokk összehajtható márkanév műanyagláda

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghatasok.blog.hu/api/trackback/id/tr482192618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása