Elrohanva a Douglas üzlete előtt megcsapja az orromat a markáns illatmix, de nem megyek be emiatt. Ezért van az újság, a Douglas magazin, amit felkapok és hazaviszek. Ha van rá időm - mert idő kell a parfümök kiválasztásához, - leülök és végiglapozom.
Kézbe véve is magazin jellegű. Az első két oldalon oldalon kedvezményt biztosító törzsvásárlói kártya bemutatása, tartalomjegyzék, és meghívó az online-shopba. Meg egy csomó kölnisüveg képe. Ebből áll össze az első benyomás: Végre valaki tiszteletben tartja az információs igényemet, és úgy tájékoztat, hogy jól kiismerjem magam. Főleg a tartalomjegyzék hat meg. Belül pedig sok fotó, nem csak parfümökről...
Lapozok, és figyelem a tárgyak fotóit: Minden oldalon parfüm, és emellett bankkártya, Eiffel-torony, neszeszer, masni, tengerpart, női táska, függöny, Törley-pezsgő, törölköző, férfipóló, nyakkendő, öltöny, utazótáska, ajándékcsomagok, gondola, virágok, gyümölcs (meggy, vagy cseresznye), napszemüveg, vízálló karkötő óra, játék. Tárgyak, amik a szabadságra, utazásra, az egészsége, a minőségi életvitelre utalnak. Meg játékok a gyerekeknek...
A lapokon persze mindenhol kölnik és illatszerek, rövid ismertetők a termékekről (összetétel, történet, felhasználás, hangulatelemek) és ott van az ár is sok helyen. Mire végiglapozom, úgy érzem, mindent tudok arról, mi kellhet nekem. Nehéz azt mondani, hogy nincs benne olyan, ami ne tetszene, holott még egy illatot sem próbáltam. Hát ez az, lehet, hogy ez az egy dolog hiányzik még. Ha ezért nem is indulok el, de legközelebb benézek a Douglas-ba.
Így is lesz. Már messziről érzem az illatot, és tudom, hogy mit várhatok: Illatokat a szabadsághoz, utazáshoz, az egészséghez. Belépek, és otthon érzem magam. Az illatok kapcsolódnak az újságban látott képekhez... Már csak választani kell.
Marketinghatás: SOK!