HTML

Marketinghatások

Sok benyomás éri az embert a mindennapok során. Ezek jelentős része a termékeket, szolgáltatásokat kínáló vállalatok marketingjének részét képezik. Ezeknek a hatásával foglalkozik ez a blog, és értékel a maga módján, szubjektív alapokon. A hatás lehet sokk, ok, vagy sok. Hajrá!

Friss topikok

  • scalamaris: Most már előfordul a 30%-nál nagyobb kedvezmény is! (2012.05.27. 22:16) A könyvek ára

Linkblog

Újságból parfümöt?

2010.05.22. 17:48 nyarancs

Elrohanva a Douglas üzlete előtt megcsapja az orromat a markáns illatmix, de nem megyek be emiatt. Ezért van az újság, a Douglas magazin, amit felkapok és hazaviszek. Ha van rá időm - mert idő kell a parfümök kiválasztásához, - leülök és végiglapozom.

Kézbe véve is magazin jellegű. Az első két oldalon oldalon kedvezményt biztosító törzsvásárlói kártya bemutatása, tartalomjegyzék, és meghívó az online-shopba. Meg egy csomó kölnisüveg képe. Ebből áll össze az első benyomás: Végre valaki tiszteletben tartja az információs igényemet, és úgy tájékoztat, hogy jól kiismerjem magam. Főleg a tartalomjegyzék hat meg. Belül pedig sok fotó, nem csak parfümökről...

Lapozok, és figyelem a tárgyak fotóit: Minden oldalon parfüm, és emellett bankkártya, Eiffel-torony, neszeszer, masni, tengerpart, női táska, függöny, Törley-pezsgő, törölköző, férfipóló, nyakkendő, öltöny, utazótáska, ajándékcsomagok, gondola, virágok, gyümölcs (meggy, vagy cseresznye), napszemüveg, vízálló karkötő óra, játék. Tárgyak, amik a szabadságra,  utazásra, az egészsége, a minőségi életvitelre utalnak. Meg játékok a gyerekeknek...

A lapokon persze mindenhol kölnik és illatszerek, rövid ismertetők a termékekről (összetétel, történet, felhasználás, hangulatelemek) és ott van az ár is sok helyen. Mire végiglapozom, úgy érzem, mindent tudok arról, mi kellhet nekem. Nehéz azt mondani, hogy nincs benne olyan, ami ne tetszene, holott még egy illatot sem próbáltam. Hát ez az, lehet, hogy ez az egy dolog hiányzik még. Ha ezért nem is indulok el, de legközelebb benézek a Douglas-ba.

Így is lesz. Már messziről érzem az illatot, és tudom, hogy mit várhatok: Illatokat a szabadsághoz, utazáshoz, az egészséghez. Belépek, és otthon érzem magam. Az illatok kapcsolódnak az újságban látott képekhez... Már csak választani kell.

Marketinghatás: SOK!

Szólj hozzá!

Címkék: magazin életmód sok parfüm kölni illatszer reklámújság

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinghatasok.blog.hu/api/trackback/id/tr342023319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása